BinaryWorks.it Official Forum
BinaryWorks.it Official Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 eXtreme Movie Manager (Rel. 7), No More Updates
 Suggestions / New Features
 Weitere Datenfelder

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

T O P I C    R E V I E W
Mike Posted - 13 Mar 2005 : 18:21:20
Hallo,

ich hätte gerne weitere Datenfelder, die man in der Suche oder in der Benutzerdefinierten Baumansicht verwenden kann.

Bitte füge bei den Filmdaten ein weiteres Datenfeld "Folge" ein
Damit Ergänzt man Serientitel, Staffel und Folge.

Die Digitalen Festplattenreceiver erfreuen imm ermehr beliebtheit. Wie wäre es mit einem Zusätzlichen Kartenreiter der ein Kalenderfeld beinhaltet und für die Plaung und das Managen von Aufnahmen?

Würde ich als eine große Bereicherung ansehen.

Da ich selbst viel aus dem TV Ausfehme und TV Genial Benutze, wie wäre es mit den Import von Daten nach Extreme Movie Manager.

Vielen Dank

Viele Grüsse Mike
1   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Mawu Posted - 14 Mar 2005 : 19:49:22
Wenn Du das ganze jetzt noch ins Englische übersetzt dann kann dich auch der Programmautor verstehen!

For all: Mike asks for a new data field "series episode nr." to complete data fields for tv series and a new data field tab to manage planned recordings with his digital receiver (with a proposed interface with the german tv programm software tv-genial).

I think this will be a good idea. For xMM users in Germany, Austria and Switzerland there is a little workaround at the moment. With the Prisma-Online Skript you are able to search when a movie is on TV and store this data in custom field 11.

Bye
Mawu

BinaryWorks.it Official Forum © Binaryworks.it Go To Top Of Page
Generated in 0.05 sec. Powered By: Snitz Forums 2000 Version 3.4.07